7 Μαρ 2013

Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.: Όσα δεν γράφτηκαν στο Δελτίο Τύπου της ΔΟΕ για τη συνάντηση με τη Γενική Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. κ. Αλέκα Παπαρήγα




Αθήνα, 05 - 03 - 2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Όσα δεν γράφτηκαν στο Δελτίο Τύπου της ΔΟΕ για τη συνάντηση
με τη Γενική Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. κ. Αλέκα Παπαρήγα

Η επιλεκτική λήθη είναι παραμύθι



Αποκαλύπτουμε την καταπίεση των εκπαιδευτικών
στις χώρες του «υπαρκτού» σοσιαλισμού

Η παράταξη της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. έχει ταχθεί υπέρ της έντιμης αξιολόγησης που δεν θα συνδέεται με τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, που θα τους ενισχύει και δεν θα τους χειραγωγεί. Αγωνιζόμαστε με συνέπεια και συνέχεια για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης μέσα σε μια φιλελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία.
Θυμίζουμε ότι οι θέσεις μας έγιναν και θέσεις του Κλάδου.
Ενόψει της υπογραφής του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση (που έχει δει το φως της δημοσιότητας και για το οποίο έχουμε εκφράσει την αντίθεσή μας, γιατί δεν αποσυνδέεται από τον Ν.4024/2011 με τις ποσοστώσεις για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, δεν αποκλείει απολύσεις κλπ.) η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ  αποφάσισε  συναντήσεις  με τα πολιτικά κόμματα για να παρουσιάσει τις θέσεις του Κλάδου και να ακούσει τις προτάσεις τους.
Η πρώτη συνάντηση έγινε στις 04/03/2013, με  στελέχη του Κ.Κ.Ε. και τη Γενική Γραμματέα κ. Αλέκα Παπαρήγα.
Εκεί εισπράξαμε την άρνηση στο προτεινόμενο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και αρκετή ανέξοδη υποστήριξη στα αιτήματά μας.
Όμως... στο Δελτίο Τύπου που έστειλε το Δ.Σ. της ΔΟΕ για τη συνάντηση δεν συμπεριέλαβε την επίμονη ερώτηση του αντιπροέδρου της ΔΟΕ και προέδρου της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.  Χαράλαμπου Κόκκινου προς την κ. Παπαρήγα «εάν το Κ.Κ.Ε. που αρνείται τη συγκεκριμένη αξιολόγηση είναι υπέρ ή κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών συνολικά ως έννοια».
Η κυρία Παπαρήγα υποχρεώθηκε να απαντήσει ότι είναι υπέρ της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών σε μια άλλη κοινωνία και σε ένα άλλο πολιτικό σύστημα εννοώντας του «υπαρκτού» σοσιαλισμού που έχει καταρρεύσει !!!
Για να θυμηθούμε λοιπόν τη θέση του εκπαιδευτικού στις χώρες του «υπαρκτού» σοσιαλισμού που θεωρούν πρότυπο οι παρατάξεις της ΕΣΑΚ – ΔΕΕ και οι αριστερές Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις.
*       Ο εκπαιδευτικός ήταν κακοπληρωμένος και υποχρεωμένος να υπακούσει και να προσαρμοστεί στις κυβερνητικές εντολές του κομμουνιστικού κόμματος που διοικούσε τη χώρα.
*       Στο βιβλίο του αντιστασιακού Ζαχάρωφ, αναφέρεται ότι όσοι δημόσιοι υπάλληλοι  - μεταξύ αυτών και εκπαιδευτικοί - δεν υπάκουαν στο κουμμουνιστικό καθεστώς στην πρώην ΕΣΣΔ, απολύονταν και εξορίζονταν στη Σιβηρία.
*       Έλληνες εκπαιδευτικοί της μειονότητας στη Βόρεια Ήπειρο αλλά και συνάδελφοί τους Αλβανοί υποχρεώνονταν μετά το τέλος των μαθημάτων σε αγροτικές εργασίες με εντολή του τυραννικού καθεστώτος  του Χότζα.
*       Στο Ανατολικό Βερολίνο η μυστική υπηρεσία ΣΤΑΖΙ υποχρέωνε τους εκπαιδευτικούς να ζητούν από τους μαθητές να ζωγραφίζουν την παιδική εκπομπή που είδαν. Αν τα παιδιά ζωγράφιζαν σκηνές από την ελεύθερη και δημοκρατική τηλεόραση του Δυτικού Βερολίνου που απαγόρευε το κομμουνιστικό καθεστώς της Ανατολικής Γερμανίας αλλοίμονο σ’ αυτά και στις οικογένειές τους!!! Αλλοίμονο και στους εκπαιδευτικούς που δεν άκουγαν τη ΣΤΑΖΙ!!!
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας γιατί:
-        Η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ λήθη είναι παραμύθι.
-        Πρέπει να γνωρίζουμε την ιστορική αλήθεια όπως την έζησαν οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι και εκατομμύρια άνθρωποι που έζησαν κάτω από το ολοκληρωτικό καθεστώς του «υπαρκτού» σοσιαλισμού που σήμερα μας παρουσιάζει η Αριστερά ως παράδεισο και ως πρόταση εξόδου από την κρίση.
Ευτυχώς για τον τόπο και την εκπαίδευση, η πλειοψηφία του Κλάδου έχει και μνήμη και κρίση!!!
Δεν ενδίδουμε στο λαϊκισμό.
Συνεχίζουμε ενωμένοι και αγωνιστικά.
Με πρόταση και υπευθυνότητα.

Για τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
Ο Πρόεδρος

Χαράλαμπος Κόκκινος