14 Ιαν 2010

Ο Μίκης απαντά στη Θάλεια Δραγώνα (Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό ς !!!)


Με επιστολή της στο Μίκη Θεοδωράκη η κ. Θάλεια Δραγώνα διαμαρτύρεται για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον της.
Στη συνέχεια ο Μίκης απαντά στη Θάλεια Δραγώνα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΗ (λίγο μεγάλη) . ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!
(Πού πας βρε Δραγώνα να τα βάλεις με τον Μίκη!!! Ποδήλατο εναντίον "θωρηκτού";;;)

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ...



ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΗ:

...Όπως ασφαλώς καταλαβαίνετε, για μένα προσωπικά δεν υπάρχει καν ερώτημα «Τι είν’ η πατρίδα μας;». Για όλους όσους αφιέρωσαν το έργο και κυρίως τη ζωή τους ολόκληρη σ’αυτή την πατρίδα -και είναι χιλιάδες, εκατομμύρια Έλληνες, επώνυμοι ή ανώνυμοι, νεκροί ή ζωντανοί, δεν υπάρχουν τέτοια ερωτήματα, γιατί αυτοί οι ίδιοι είναι η πατρίδα…

Γι’ αυτό σας παρακαλώ και εύχομαι να λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν την μαρτυρία ενός ελεύθερου Έλληνα και να σταματήσετε αυτή την εκστρατεία, που μόνο δεινά μπορεί να φέρει στον ήδη δοκιμαζόμενο λαό μας.

Σας χαιρετώ,

Μίκης Θεοδωράκης

ΥΓ. Επειδή θεωρώ ότι με την απάντησή μου αυτή μου δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξω ορισμένα ουσιαστικά επιχειρήματα στην προσπάθειά μου να διαφωτίσω όσο γίνεται πληρέστερα τον ελληνικό λαό για τα κίνητρά μου στον αγώνα που ξεκίνησα και συνεχίζω, είμαι υποχρεωμένος να την δημοσιεύσω στο διαδίκτυο, όπως έκανα έως τώρα, δεδομένου ότι τα ισχυρά ΜΜΕ προς το παρόν αποφεύγουν ακόμα και να αναφερθούν στις απόψεις μου καταφεύγοντας ως συνήθως σε ύβρεις…Αυτό θα πει ελευθερία τύπου!